perjantai 20. syyskuuta 2013

today

Jee, enää yhdet kirjotukset jeejeee! Ja nekin on äikän, eli ei tarvii edes lukea. Selvästi mielialakin parantunut ;) Oon nyt pari päivää vaan käynyt salilla ja kattonut telkkaria, rankkaa. Nyt on edessä aika rento viikonloppu, tänään rentoilua ja huomenna tulee tyttöjä meille illaksi. Sunnuntaina kertaan vähän esseen sääntöjä mutta suurempia suunnitelmia mulla ei ole. Mulla on vaikka mitä kivoja postausideoita, toivottavasti saan toteutettua niitä nyt viikonlopun aikana.

Musta on oikeestaan kivaa, että tulee syksy. Tottakai kesä on ihana, mutta syksyssä on taas ihan erilainen tunnelma. Jotenkin niin kotoisa ja lämmin (ainakin sisällä). Syksyllä voi polttaa paljon kynttilöitä ja hyvällä omallatunnolla vaan maata peiton alla katsellen elokuvia. Vielä kun saisi työpaikan ja koulumotivaatiota hankittua niin alkais lähentyä jo täydellisyyttä :D

Oon nykyään tosi inspiroitunut pukeutumisesta ja vaatteista. Oonkin shoppaillut ihan liikaa, onneks edes osan kirppareilla :D Mutta siitä poiketen, tänään mulla oli päällä tosi tylsä asu, mulle tuli aamulla ihan jäätävä kiire (vaihteeksi xd) ja vedin vaan ekat vaatteet päälle, heti ekalla tunnilla oli äikän kirjaesitelmä joten oli pakko keretä tunnille. Onneksi olin kuitenkin eilen ostanut uudet kengät jotka piristi mua pitkin päivää. Love<3. En osaa olla kuvattavana, joten siks toi luonnollinen asento ja ilme... Ehkä mä vielä opin.


2 kommenttia:

  1. Rakkauskengät♥♥ottiks tuomas kuvan? ;) haluisin tulla huomen mut pitää hoitaa vähän omaa parisuhdetta :(

    VastaaPoista